-

-

2011. szeptember 30., péntek

5vös 5km 2011 ősz

Szeptember 22-én az ELTE Sportkampány keretében, 21. alkalommal rendezték meg az 5vös 5km-t. Budapest egyik legnívósabb egyetemi sporteseményéről van szó, a színvonalas utcai futóversenyen már 6. alkalommal álltam rajthoz. Azon túl, hogy ELTE hallgatóként szinte kötelességemnek érzem, hogy Eötvös Loránd nevét viselő futóversenyen részt vegyek, a megmérettetés már önmagában is több szempontból kihívást jelent.
Az 5vös 5km mára már egy komoly élmezőnyt felvonultató versennyé nőtte ki magát. Nekem ugyan nem akadt vetélytársam, az órával azért így is meg kellett küzdenem. Szerettem volna 15 perc alatt futni, de végül „csak” 15:00 alatt sikerült teljesítenem a távot. A győzelmemnek és a javuló időeredményemnek így is nagyon örülök, úgy érzem egy igazán jó futást tudtam végrehajtani.
Az élmezőnyben is szép eredmények születettek. Az esemény színvonalát bizonyítja, hogy 25 versenyző ért be 18 percen belül a célba. Közöttük nem csak a BEAC lelkes versenyzői, hanem Budapest más egyetemeinek a hallgatói is szerepelnek. Továbbá újabb 25 futót számolhatunk a 20 percen belül teljesítők között, ez az eredmény még mindig nagyon jónak számít egy egyetemi futóversenyen. Összesen pedig közel 300-an futották le az 5km-es távot, közöttük rengetegen az ELTE polgárai. Jó érzés látni, hogy ez a hangulatos sportesemény évről évre több száz egyetemistát bír megmozgatni, remélem a létszám a jövőben tovább fog emelkedni.
<!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE

1 megjegyzés:

Sarah írta...

vicces az a lógó nyelvű bringás felvezető... erre nem számított!:)