-

-

2010. június 27., vasárnap

Nógrád Crossfutás

Az elmúlt félévben a sorozatos atlétikai/duatlon versenyek miatt nem volt lehetőségem Futapest versenyekre járni, pedig szívesen tettem volna. Most, hogy vége a sulinak, érettséginek itt az idő, hogy szusszanjak egyet! Mi is lenne jobb az ünneplésre, mint egy crossfutás?! Emellett úgy gondoltam, hogy a július elejei OB előtt jól jönne egy kemény hosszúfutás, meg aztán a Nógrádi pálya amúgy is a kedvenceim közé tartozik a maga csodálatos természeti látványával és hangulatos versenypályájával. Mellékesen itt indultam életemben először Futapest crossfutáson még 1999-ben, ami az első futó emlékeim közé is tartozik. Tavaly is indultam, ami ugyebár egy 10 éves évforduló megünneplésére adott okot. Most is volt mit ünnepelni, mint említettem vége a gimnazista éveimnek, valamint itt a nyár!


A versenyről nem sokat tudnék írni… Egyszerűen jól éreztem magam, edzettem egy jót, és ahogy Dénes bácsi is mondta: „szereztetek nekünk egy újabb boldog hétvégét”. Az időjárás kedvező volt, verseny után már ragyogóan is sütött a nap. Az elmúlt hónapok esőzései viszont tönkre tették az erdei utakat, ezért a széles erdész utakat kivéve nem lehetett zökkenőmentesen és dagonyázás mentesen futni. Éppen ezért én nem is nyomtam annyira a sáros részeken, valahogy most nem akartam sáros lenni. Mivel a mezőny nem volt túl erős, ezért ezt az óvatosságot, vagy akár finnyásságot meg is engedhettem magamnak. (Tavaly egyébként egy elég erős mezőny sorakozott fel ezen a versenyen, hiszen csak nagy küzdéssel tudtam nyerni: Langer Olivér, Beda Szabolcs és Ostoróczki Feri loholt a sarkamban…) Idén viszont könnyedén nyertem: Utánam Somogyi Karcsi és egy salgótarjáni srác érkezett be. Az időm ugyan kicsivel rosszabb lett, mint tavaly, de ez valószínűleg a pálya változásának tudható be: a sár miatt máshol folytatódott a pálya második fele, így majd’ egy kilométerrel többet futottunk, úgy kb. 16 kilométert.


Összefoglalva, jól ment a futás, örülök, hogy nyertem és hogy edzhettem egy jót ebben a szép környezetben. Remélem jól fogok menni a két hét múlva megrendeződő junior OB-n!


Nincsenek megjegyzések: