-

-

2010. május 8., szombat

5vös 5km, 2010 május


-->
Május 3.-án tehát hazaérkeztem Franciaországból, az írásbeli érettségi vizsgák pedig elkezdődtek. Mindezek ellenére nem akartam lemondani a május 5.-ei 5vös5km-es futóversenyről, mert nagyon szeretem ezt a kis egyetemi futóversenyt, ami ráadásul már a 10. születésnapját ünnepelheti. Szóval, május 5.-én két érettségi között rajthoz álltam, és futottam egy jót. Érdekes mód, nem voltam fáradt, sőt jól ment a futás. A recept pedig újra bevált: a futóverseny ezúttal is felszabadított minden feszültségtől, amit az érettségi keltett bennem.
Idén szerettem volna 15:30-on belül futni. Sajnos ez nem jött össze, de azért így is elégedett vagyok. 15:36-os idővel az első helyezést értem el! Talán jobb is lehetett volna az időm, csak sajnos nem jól osztottam be az erőmet. Az elején nagyon elkapott a hév, valószínűleg ez az utóbbi duatlon versenyeknek tudható be, ahol ez rendszeres jelenség volt. Valahogy nem éreztem túl gyorsnak a tempót, mert nagyon lazán ment. Az első kilométernél ugyan láttam, hogy csupán 2:58-nál járunk, de valahogy mégse lassítottam. Az ellenfelek nagyon szorongattak hátulról, én pedig úgy általában nem szeretek lassítani azon a tempón, amit egyszer elkezdek. Ez olyasféle ösztönös makacsság, ami olykor pozitív is lehet. Most nem az volt. 3 kilométerig bírtam a 3 percest, aztán belassultam. Azért nem értékelem olyan vészesnek a dolgot, hiszen egyedül kellett futnom, nem voltam túl pihent állapotban (duatlon EB), valamint ellenfeleim jelentős hátránya arra ösztönzött, hogy nyugodtan lassíthatok. Összefoglalva, nagyon örülök a győzelemnek és a körülményekhez képest tökéletesnek mondható időeredménynek! Nagyon várom az őszi fordulót, főleg azért, mert akkor már én is egyetemista leszek, sőt (ha minden jól megy, akkor) Eltés is!

Nincsenek megjegyzések: